1-Müdür veya müdür yardımcıları tarafından kendisine verilen yazışmaları yürütmek,
2-Gelen-giden yazılarla ilgili dosya ve defterleri tutmak,
3-Yazışmaların asıl veya örneklerini dosyalayarak saklamak ve gerekenlere cevap hazırlamak, 4- Kendisine teslim edilen gizli ya da şahıslarla ilgili yazıların gizlilik içinde saklanmasını sağlamak
5-Okulda görevli personelin özlük dosyalarını tutmak, bunlarla ilgili değişikleri dosyalara işlemek
6-Okulun arşiv işlerini düzenlemek,
7- Büro işleri ile ilgili olarak okul yönetimince kendisine verilen diğer görevleri yapmak.
8-Gelen ziyaretçi ve iş takipçilerine yardımcı olmak, ziyaretçi ve iş takipçilerinden şüpheli görünenleri amire veya nöbetçi öğretmene bildirmek.
9-Santral işlerini düzenli yürütmek.
10.Müdürün vereceği diğer görevleri yürütmek.